May 19

երրորդ ուսումնական շրջանի ամփոփում

Նարեկ Գրիգորյան

1.Տեղադրիր քո ուսումնական բլոգի բնագիտության բաժնի հղումը։

բնագիտության բաժին

2.Երրորդ ուսումնական շրջանում մեր քննարկած ուսումնական նյութերից, որն էր ավելի հետաքրքիր, որն էր ավելի դժվար, որը`հեշտ։ Ի՞նչ թեմաներ կուզենայիր լիներ, որ չկա։ Տեղադրիր այն ուսումնական նյութերի հղումները, որոնց առաջադրանքները կատարել ես։

Երկրագնդի ոլորտների փոխադարձ կապերը

Բակտերիաների դերը բնության մեջ

Հողը և կենդանի օրգանիզմները

Բույսերի բազմազանությունը

Բույսերի կառուցվածքը և կենսագործունեությունը

Կենսոլորտ և նրա բաղադրիչները

Կենդանի օրգանիզմներին բնորոշ հատկությունները

Մթնոլորտի պահպանությունը և մարդու առողջությունը

Կլիմա: Կլիմայի հիմնական տիպերը

Եղանակ, դրա տիպերը, եղանակի կանխատեսումը

Զատկածեսն ընտանիքում

Մթնոլորտային տեղումներ

Քամու բնութագրիչները: Քամու ուժի օգտագործումը

Մթնոլորտի խոնավությունը: Մառախուղ և ամպեր

Ջրոլորտի պահպանությունը: Քաղցրահամ ջրի հիմնախնդիրը

Մթնոլորտի կազմն և կառուցվածքը

Սառցադաշտեր

Գետեր

Լճեր և ջրամբարներ

Համաշխարհային օվկիանոսը մայրցամաքներով 

Ջրոլորտ, ջուրը բնության մեջ: Ջրի հատկությունները

3.Առանձնացրու այն նախագծերը, որին մասնակցել ես: Ո՞րն էր ավելի հաջողված քեզ համար, ինչու՞։ Զատկածեսն ընտանիքում

4. Ստացած գիտելիքներդ կկարողանա՞ս օգտագործել քո առօրյայում, կենցաղում, շրջապատում, այգում։ Բեր օրինակներ։ Այո կկարող եմ , օրինակ ես կարող եմ խնայել ջուր ,չաղտոտել իմ շրջապտը։

5. Քանի բնագիտական ֆլեշմոբի ես մասնակցել։ մասնակցել եմ բոլոր բնագիտության ֆլեշմոբներին։

6. Ներկայացրու հետաքրքիր բնագիտական փորձ, կարող ես նկարահանել, տեղադրել բլոգում։

7. 1-10 նիշով գնահատիր քո երրորդ ուսումնական շրջանը։

ես ինձ գնահատում եմ 8։


Posted May 19, 2024 by Նարեկ Գրիգորյան in category Բնագիտություն

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*